Äntligen är han hemma!

Min fästman har kommit hem och jag kan inte beskriva glädjen med ord. När jag öppnade dörren åt honom så släppte han alla väskor och sträckte ut sina armar för en kram, och visst blev det besvarat. Så där stog vi i trapphuset, han fullt påklädd med ytterkläder och jag halvt naken i linne och hotpants, tur att man har förstående grannar! Hehe! Tänk att man kan kramas i så många minuter utan att ens vilja tänka tanken av att sluta. Vi har haft en underbar kväll tillsammans nu, och det här är bara början, man känner sig helt förtrollad, nykär på nytt! Trots alla känslor upp och ner, i detta ögonblick så kan jag lova att den här kärleken finns till för att stanna, den kommer vara förevigt, med och utan motgångar.
För er som inte vet så har J varit på utbildning hela veckan, min kärlek ska bli brandman på heltid och rädda ännu flera liv, galet sexigt! Det har inneburit att vi sovit ifrån varandra en hel vecka, första gången på tio månader, man får sakna varandra ordentligt då!

Jag är lyckligt lottad, att ha den här mannen i mitt liv, man kan inte önska annat!
Kärlek till er / M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0