Min Iphone ska ut och segla?

Har kontaktat Apple igen och konstaterat att det är något fel på mobilen, den måste in på reparation. Hur ska jag klara mig utan den? Kommer kännas konstigt utan möjligheten att göra allt man kan, men samtidigt, vad skönt att vara "ledig" från alla beroenden. Allra bäst är att vi åker upp till Venjan på måndag, och där finns ändå ingen täckningså vad ska man med en Iphone till? Då kan vi tala om egentid, kommer finnas mycket tid för kärlek och mys!

Hoppas bara att Apple håller sin tid och ser till att mobilen finns hemma tills jag kommer hem igen, för när jobbet drar igång så behöver jag alla nummer och mina kära appar! / M a r t i n a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0