Posse est velle - vilja är kunskap

Att lämna lägenheten, vrida om nyckeln i låset och veta att man inte kommer tillbaka för ens i helgen, jag måste få säga att det kändes fantastiskt bra. Ska få tillbringa mera tid med min familj, kommer bo närmare jobbet och kunna vila ut, kommer ha tid att koppla av utan alla måsten.
Det känns som en liten semester för mig att komma hem till Grisslehamn,  helt otroligt att man säger det här nu då man för några år sedan ville spy på stället och aldrig komma tillbaka.

Nu ska jag åka ut till Singö för att påbörja dagen på Edblads,
ser alltid fram emot jobbet, möjligheten att få lära sig någonting nytt.

Hoppas på mera bloggtid framöver då jag vill väcka liv i min annars så döda blogg!

Vi hörs ikväll, kärlek M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0