Solgårdsstigen 16

En grym arbetsdag i ryggen, lagt in massa kläder i systemet och annat fix, så skönt att gå ifrån jobbet utan en hel hög med "måsten" inför morgondagen. Nu har jag unnat mig lite lyx, gjort manikyr på mig själv och pratat med en ängel, är mätt och belåten efter ännu en god middag hos mormor och morfar.
Kan kvällen börja bättre? Knappast!

Jag har på något sätt fått så mycket mera livsglädje och energi, jag ser fram emot morgondagen istället för att frukta den, jag längtar efter att få ta tag i problem och lösa dem. Det känns som om någon har skjutit en pil fylld av kraft rakt in i mitt innersta, vem är den skyldige som jag ska tacka tills min sista dag på jorden? Har nog min familj, mina vänner och min kärlek att glädjas!

Nu ska jag göra klart lite uppgifter på datorn, sedan ska jag planera lite för skidsemestern och kanske städa ur garderoben här hemma, på det så är det dags att krypa ner i soffan och se på någon bra film tillsammans med mamma! Mamma är din bäste vän, eller hur?

Glädje till er alla, och kärlek M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0