Jag har i alla fall världens finaste vän, där kan ingen slå mig!

Åkte in till Uppsala idag efter jobbet för att träffa min fantastiska tjej Tira! Mötte henne i Länna så åkte vi in tillsammans, klart mycket mysigare så än att åka i varsin bil. Väl där så blev det en underbar middag på den italiensa resturangen på Gränby, jag älskar deras spagetti carbonara!
Eftersom vi sparar oss till nästa fredag då vi ska in till Stockholm för att shoppa innan kryssningen (berättar mer om den senare) så kände vi att det var bäst att hålla sig utanför affärerna, man vill ju ha allt! Att man aldrig blir nöjd? Istället så unnade vi oss en fika innan vi åkte hem, så jäkla mysigt med cafeér, jag skulle nog kunna bo där!
Tur att man har en så fin vän, synd bara att man bor så långt ifrån varandra, man får göra allt för att ses så ofta som det går. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0